piątek, 13 września 2013

DIY - osłonki na dziecięce butelki

I znowu wykombinowałam.... Ale od początku. 
Mój syn stwierdził, że moje piersi mu nie odpowiadają. Nie wnikając w szczegóły (których właściwie i tak nie poznałam) wybrał butelkę. Ja posłusznie się na to zgodziłam. Chociaż zawsze uważałam swój biust za raczej normalny, nie dyskutowałam zbyt długo. Wiadomo - dziecko głodne jest już,  teraz, natychmiast, więc rozmowa zbytnio nam się nie kleiła :)
Mając jednak sporo mleka postanowiłam zaprzyjaźnić się z laktatorem. Dla nie wtajemniczonych- w dużym uproszczeniu- urządzenie, które odsysa z matki mleko, aby można je było podać dziecku w butelce:)
Cel: wykarmić swoje dziecko, bez pomocy mleka modyfikowanego - w naszym domowym slangu : bez McDonalda :)
I tak od niecałego miesiąca walczę i ... na razie daję radę :)


W każdym razie, gdzieś między zmywaniem, przelewaniem, mrożeniem a karmieniem, wpadło mi do głowy, że pokarm w butelce wystawiony jest na działanie światła. A co ze składnikami w nim zawartymi, wrażliwymi na światło? Np. witaminą C ? 
Postanowiłam więc działać... No i wykombinowałam. Osłonki na butelki :)



Kolejny raz wykorzystałam czarne rajstopy, ale może to być dowolny materiał. Jedyny warunek- musi mieć ciemny kolor, bo inaczej raczej nie ochroni pokarmu przed działaniem światła.
Oczami wyobraźni widziałam granatowe, oliwkowe lub w paseczki materiały z wyhaftowanymi lub przyszytymi dziecięcymi aplikacjami... Niestety z powodu braku środków i czasu, posłużyłam się tym co miałam pod ręką.  I o to co mi wyszło:






 W ten o to sposób butelki mogą stać i czekać na "małego głodka", a pokarm w nich schowany jest bezpieczny... Przynajmniej tak mi się wydaje :)

Pozdrawiam cieplutko



3 komentarze:

SkandiChic pisze...

Świetne! Przydałoby się coś takiego dla mojego maluszka :)

Unknown pisze...

super pomysl! fajnie wyglada, nawet jezeli pokarm jednak nei jest bezpieczny ;) to ladnie to wyglada, az szkoda ze moja nie jest chetna do picia z butelki-czasami tylko sie udaje :) Bo tez bym sobie sprawila :) Pozdrawiam i zapraszam do nas mamailaura.blogspot.com

Agnieszka admin pisze...

Z pewnością wpadnę w wolnej chwili :)
Pozdrawiam Mamę i Laurę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...