niedziela, 4 sierpnia 2013

Płytki subway czyli cegiełki w nowoczesnej odsłonie

Zainspirowana pozytywnym komentarzem jednej z Czytelniczek, dotyczącym płytek w kształcie cegieł, które przedstawiłam m.in. tutaj, postanowiłam poszperać trochę w sieci i sprawdzić czy dostępność takiej ceramiki w polskich sklepach zwiększyła się od momentu, kiedy ja jej poszukiwałam. 
Mniej więcej dwa lata temu, kiedy urządzaliśmy naszą łazienkę, wymarzyłam sobie płytki kształtem przypominające cegłę. Niestety nie udało mi się znaleźć żadnych, które pasowałoby do mojej wizji.  Ostatecznie zdecydowałam się więc na inne, ale sentyment pozostał...

Źródło: diythisnthat

Ich nazwa to subway. Mają kształt cegły, ale ich nowoczesna wersja posiada połyskującą, czasem szklaną powłokę. Pasują zarówno do wnętrza stylizowanego jak i modernistycznego.
Na początek kilka aranżacji, które sprawiają, że mam ochotę robić remont łazienki ...

Źródło: freshome

Źródło: apartmenttherapy

Źródło: bhg

Źródło: homedecoratorspace

Źródło: torontodesigners

Źródło: decorpad

Źródło: remodelmomma

Źródło: xtrainradio

Źródło: subwaytileportland


No tak, dla mnie bezapelacyjnie są piękne. Tylko czy można je kupić w polskich sklepach?
Co znalazłam?

Kolekcja Mugat firmy Vives - klasyczne i uniwersalne oraz  kolekcja London- Piccadily Macieja Zienia dla firmy Tubądzin - trochę bardziej awangardowe i odważne.
W sklepie Mirad znalazłam  piękne płytki Mutina, a w sklepie Acer kolekcję Skyline.
Można również zajrzeć tutaj i tutaj.

Niestety płytki subway traktowane są jako produkt ekskluzywny, wręcz designerski co odzwierciedlają ich ceny.... Ograniczona jest też dostępność kolorystyczna... chyba, że nie udało mi się znaleźć wszystkich oferowanych kolekcji. Jeżeli tak, to również świadczy o słabym rozpowszechnieniu tego produktu...
Mimo to mam nadzieję, że komuś powyższe adresy się przydadzą. 


A jeśli ktoś z Was spotkał się z kolekcją płytek cegiełek- zapraszam do komentowania i wrzucania linków.



2 komentarze:

Valdesia pisze...

Pięknie te płytki wyglądają :)

SkandiChic pisze...

Podobają mi się te płytki. Nadają łazience unikalnego charakteru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...