poniedziałek, 10 lutego 2014

Dekoracje na Walentynki

Jakoś ostatnio brak mi czasu na zaglądanie tutaj. Nie znaczy to jednak, że mogę z czystym sumieniem zaniedbywać to miejsce. Co to, to nie! A że niedługo Walentynki, nie mogłam sobie odmówić wyszukania kilku pomysłów na udekorowanie dnia zakochanych. I mimo, że ja raczej z nich nie skorzystam (chociaż uważam je za cudne) to być może ktoś z Was zaczerpnie odrobinę inspiracji...








Czy te lizaki przyklejone są do lampy? Hmmm, równie dobrze wyglądałyby np. w wazonie imitując bukiet kwiatów ;)

Niektóre z tych pomysłów wydają się trudne lub przynajmniej pracochłonne. Przyznacie jednak, że poniższa propozycja jest subtelna, prosta w przygotowaniu i po prostu urocza. Myślę, że każdemu zrobiłoby się miło po otrzymaniu takiej herbaty na śniadanie :)
 


Takim bukietem też bym nie pogardziła ... :)










I na koniec zamiast lemoniady, inne słodkie co nieco :)



Mam nadzieję, że propozycje te zauroczyły Was tak samo jak mnie i mimo, że do Walentynek zostało już tylko kilka dni, to zdążycie sięgnąć do tych inspiracji.

Tymczasem nie pozostaje mi  już nic innego jak życzyć dużo przyjemności :)


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

przecudowny ten blog! dlaczego dopiero teraz tu trafiłam?? :)

Agnieszka admin pisze...

Dziękuję i oczywiście zapraszam częściej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...