środa, 5 grudnia 2012

Szał świątecznych zakupów:)

Dzisiaj znowu będzie o świętach... Przyznacie, że jest to bardzo wdzięczny temat:)
Sklepy, również te internetowe, zapełniają się już gwiazdkowymi gadżetami, świecidełkami i bombkami. Postanowiłam więc przygotować dla Was zbiór propozycji, które osobiście uważam za godne uwagi. Poszperałam trochę i (jak co roku) znalazłam kilka...no, może kilkanaście, na prawdę fajnych rzeczy. Jak zwykle niektóre z nich kosztują całkiem niewiele, inne z kolei zdecydowanie za dużo:)
Na pierwszy rzut idą przedmioty ze świątecznymi motywami, które mogą stanowić inspirację w poszukiwaniach prezentów.


Kliknij, aby powiększyć





Zdecydowanie najbardziej do gustu przypadł mi czerwono-biały obrus z ZaraHome. Niestety jego cena, jak na obrus, jest zdecydowanie za duża...

Czy ktoś wyobraża sobie zimowy czas bez lampek i świeczek? Myślę, że nikt. Kiedy za oknem robi się ciemno, domowe światełka wprowadzają w przytulny i ciepły klimat. Właśnie dlatego uważam, że grudniowe zakupy nie mogą obejść się bez świeczek, świeczników, lampionów... Poszperałam na Allegro i o to co znalazłam:

Kliknij, aby powiększyć

Osoby, które miały okazję czytać mnie wcześniej wiedzą, że uwielbiam styl skandynawski. Nie trudno więc będzie zgadnąć, które ze świeczników podobają mi się najbardziej...:)

 Jeżeli nadal macie problem z wyborem prezentu, zamieszczam kolejne propozycje przedmiotów, które mnie oczarowały i być może Wam też się spodobają...

Kliknij, aby powiekszyć

Jak co roku wybór w świątecznych drobiazgach jest ogromny. Życzę więc Wam przyjemnych i (mimo wszystko) rozsądnych zakupów:)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...