czwartek, 10 stycznia 2013

Bajkowy domek z komedii "Odlot"

Przyznam się szczerze, że bajki tej jeszcze nie widziałam. Mimo iż komedie animowane z reguły faktycznie są zabawne i lubię jakąś od czasu do czasu obejrzeć, to jakoś nie udało mi się jeszcze trafić akurat na ten konkretny film. Skąd więc pomysł, aby o nim wspominać?
Przeglądając inne strony o wnętrzach natknęłam się na notkę Julii, zafascynowanej filmowymi wnętrzami bloggerki, która na swoim blogu zamieściła zdjęcia domu, który został zbudowany na wzór tego z bajki "Odlot". I może nie zdecydowałabym się, aby go tutaj umieszczać, gdyby nie to, że wnętrza tego domku są na prawdę bajkowe:)
Na początek jednak animowana wersja, aby ułatwić porównanie tym z Was, którzy tak jak ja jeszcze nie widzieli tej bajki.







Dom stoi w Utah. Rzeczywista wersja została powiększona o kilkadziesiąt metrów oraz wzbogacona o garaż dla dwóch samochodów.
 Poniżej filmowa skrzynka na listy...
A tutaj już rzeczywista. Przyznacie, że urocza:)

Takie samo porównanie z pokojem dziecięcym...

 Reszta pomieszczeń nie ma już swoich filmowych odpowiedników, ale sami przekonacie się, że wnętrza te są prześliczne:)
Na początek kuchnia z uroczym błękitnym sprzętem AGD, a poniżej kolejne pokoje.

Poniżej pomieszczenie gospodarcze, a konkretnie pralnia. Coraz bardziej podoba mi się właśnie taka zieleń, jak ta na szafka.
Na koniec jeszcze sypialnia z piękną tradycyjną kapą oraz łazienka, a właściwie niewielki pokój kąpielowy z wolnostojącą wanną. 
Źródło: hookedonhouses,


I jakie są Wasze wrażenia? Teraz pozostaje już tylko obejrzeć tą bajkę:)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...