poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wanny wolno-stojące

Jej wysokość wanna. Dla mnie nie zastąpiona i bezkonkurencyjna. Zwłaszcza w chłodne zimowe wieczory... chociaż wiem, że są tacy, którzy mogą bez niej żyć:) Ja w każdym razie nie potrafię, dlatego właśnie postanowiłam przedstawić Wam kilka ciekawych aranżacji z wanną w roli głównej.

Źródło: victorianplumbing

Poniżej znajduje się moja faworytka. Wanna retro na rzeźbionych nogach, ale okrągła w kształcie, co z pewnością wpływa na wygodę przy jej korzystaniu. Jak się okazuje wcale nie potrzeba było wielkiego salonu kąpielowego, aby taką wannę zmieścić.


Źródło: ehow


 Motyw maków namalowanych na wannie mnie rozczulił. Do tego towarzystwo pięknego wiklinowego fotela oraz ciepłe beże i romantyczna łazienka gotowa.





 Źródło: kochanewnętrza

Kolejna wanna najbardziej zbliżona jest kształtem i wykończeniem do mojej:) Zdecydowałam się na akrylową wannę na rzeźbionych białych nogach, wyprofilowaną z zagłówkiem z jednej strony oraz odsłoniętą baterią. Przyznam szczerze, że pierwsze poszukiwania tego cuda nie napawały optymizmem. Koszt takich wanien był przerażający. Na szczęście udało mi się znaleźć nieco tańszy odpowiednik, który nie odbiega ani jakością ani wyglądem. Dzięki temu mogę się pluskać w swojej wymarzonej wannie:)
Źródło: aestheticconcepts

I na koniec jeszcze kilka oryginalnych pomysłów:




 Źródło: elazienki


Która z wanien podoba Wam się najbardziej?
A może jednak wolicie wanny zabudowane albo po prostu prysznic?



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...