piątek, 22 marca 2013

Wiosna, ach to Ty?

Po dosyć długiej ciszy na łączach, powracam:) Przerwa w pisaniu wynikała nie z mojego lenistwa czy braku czasu, ale z powodu problemów z dostępem do komputera. Mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze i (mimo może trochę rzadszych wpisów) będę miała stały dostęp do bloga.
Tymczasem w głowie zrodziło mi się kilka pomysłów na nowe wpisy, więc mam nadzieję, że nudno nie będzie:)

Dzisiaj lekki, miły i przyjemny wpis, zapowiadający nadchodzącą (na pewno już się zbliża, wiem to) wiosnę:)
W związku z tym, że stoi przede mną ambitne zadanie urządzenia swojego tarasu, poszperałam trochę i  oto co znalazłam:

Źródło: allsuperdesign

Do tej pory używaliśmy jednego leżaka, stołu z bambusa kupionego na wyprzedaży i kilku krzeseł, a to wszystko na betonie... od tego roku, to się (mam nadzieję) zmieni.







Źródło: misselanea






Źródło: indechouse

 A wieczorem...

 Źródło: inafurniture

 Okazuje się więc, że na prawdę niewiele trzeba, aby móc stworzyć przytulny  balkon czy taras. Wystarczy trochę wyobraźni i kilka groszy, a efekty mogą nam służyć przez całe lato:)
W następnym poście spróbuję zobrazować mój pomysł na powierzchnię, którą chce zagospodarować oraz przedstawić Wam kilka ciekawych balkonowych gadżetów:)

A Wy jak zadbaliście o swoje balkony  i tarasy?



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...