wtorek, 2 kwietnia 2013

Łóżeczko dla Malucha

Przy okazji powstawania jednego z ostatnich postów, a dokładnie tego, przyznałam się, że temat dzieci stał mi się trochę bliższy. Mija właśnie 5 miesiąc mojej ciąży i właśnie dlatego coraz bardziej interesuję się akcesoriami dla niemowląt:) co za tym idzie, mój blog również skręci czasami w tę stronę. Mam jednak nadzieję, że znajdą się osoby, które ten temat również zainteresuje:)

Ostatnio postanowiłam rozpracować temat spania małych dzieci.
Czy dziecko powinno spać z rodzicami w łóżku, mieć swoje łóżeczko w sypialni rodziców czy może jednak już w swoim pokoju? I w końcu czy powinno spać w łóżeczku czy może lepsza okaże się kołyska?
I to właśnie będzie temat dzisiejszego postu: Posłanie dla dziecka


Źródło: wallpapersinc






Do wyboru jest naprawdę sporo. Od tradycyjnego łóżeczka drewnianego, przez plastikowe designerskie cuda, aż po nowatorskie rozwiązania, o których do tej pory ni miałam pojęcia:)
Zacznijmy jednak od tych bardziej tradycyjnych propozycji:





Źródło: decoteco
Źródło: mumunplugged

Większość takich łóżeczek będzie służyła Maluchowi przez kilka lat. Kiedy wyrośnie z wieku niemowlęcego, z łóżeczka będzie można zdemontować szczebelki zabezpieczające przed wypadnięciem i tym o to sposobem zostanie nam prawie dorosłe łóżko:)
Dostępne są również łóżeczka turystyczne, a więc plastikowo materiałowe wynalazki, które na co dzień służą jako domowe łóżeczko, ale ze względu na niewielki wymiary po złożeniu, mogą również przydać się w podróży, u dziadków czy na wakacjach. Bardzo często mogą również służyć jako kojec.
Źródło: okazje
Źródło: mnz
Źródło: alejka
Źródło: edziecko


Takie rozwiązania wydają się być praktyczne latem. Zwłaszcza te z moskitierą:)
A teraz kilka innowacyjnych cudeniek, na które natrafiłam w necie...

Źródło: zakupydladziecka

Źródło: picpedia

Źródło: tuvie

Źródło: treehugger

Źródło: babygeartoday

Źródło: likecool

Źródło: furniii

Źródło: tradekorea
Źródło: bezpiecznyurwis

Źródło: inhabitots

Ale zejdźmy na ziemię:) Raczej niewiele osób może sobie pozwolić na takie cuda. Ich ceny zazwyczaj powalają, a przydatność do spożycia jest bardzo ograniczona.Wystarczającym wynalazkiem, który zaspokoi potrzeby Maleństwa wydaje się być o prostu kołyska...

Źródło: modnydom 

Źródło: wedwoje

Źródło: kołyski


Jak wiadomo dzieci bujane w brzuchu przez swoje mamy ( a innych przecież nie ma:), przyzwyczajają się do takich właśnie ruchów. Zazwyczaj niestety, niezależnie od tego czy tradycyjne czy też nowoczesne, kołyski takie są trochę małe i starczą na zaledwie kilka miesięcy.
Każde jednak z tych rozwiązań ma sporo zalet... Chciałoby się mieć je wszystkie! 
Ja jednak chyba już zdecydowałam...
Według mnie najlepszą opcją są dostępne od jakiegoś czasu, specjalne bujaki, które można zamontować do tradycyjnego łóżeczka. Dzięki temu mamy dwa w jednym.Wybieram więc tradycyjne drewniane łóżeczko (które swoją drogą posiada swój niepowtarzalny urok) z opcją kołyski, dzięki czemu w pierwszych miesiącach życia mojego Skarba, będę mogła go uspokajać bujaniem:)


Źródło: ceneo


A co Wy myślicie o moim wyborze?



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...