poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Święta, święta i po świętach...

Święta, choć przyjemne, są zdecydowanie za krótkie:)
Moje w tym roku upłynęły pod znakiem nauki programu GIMP.
Nie posiadam lustrzanki, ale baaaardzo, bardzo chciałbym móc zamieszczać na blogu zdjęcia godne najlepszych :) 
I właśnie dlatego mój Marcin zainstalował program do edycji fotek. Każdą wolną chwilę, poza rodzinnym biesiadowaniem, spędzałam więc przed komputerem rozszyfrowując najrozmaitsze funkcje.
Choć przede mną jeszcze dłuuuga droga do osiągnięcia perfekcji, pierwszymi efektami mogę się podzielić już dzisiaj:

Przed
 Po



 Przed
 Po

Przyznacie, że różnica jest widoczna:)
Mam nadzieję, że wraz z odejściem świąt, mój zapał do nauki nie minie...

Święta, święta i po świętach. A wiosny nadal brak...


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...