piątek, 16 listopada 2012

Hiszpański Styl Diane Keaton

Diane Keaton mimo, że grała w wielu filmach, osobiście kojarzę tylko z jednym. Oczywiście: "Lepiej późno niż później":) Myślałam, że rewelacyjna rola zagrana w towarzystwie równie wyśmienitego Jacka Nicolson'a już chyba na zawsze zaszufladkowała u mnie tę aktorkę, ale dopiero kiedy zobaczyłam jej dom, zmieniłam zdanie:) Teraz już na pewno będzie mi się kojarzyła przede wszystkim ze swoim pięknym domem.


Rezydencja utrzymana w stylu hiszpańskim znajduje się w Beverly Hills. Dom został wybudowany w 1972 roku i zaprojektowany przez architekta Ralph Flewelling.  Posiada 7 sypialni i 9 łazienek.





Z zewnątrz dominuje prosta forma i tylko kaktusy zapowiadają to, co możemy podziwiać w środku.



Zwróciliście uwagę na zielona kanapę? Wydaje się być... drewniana:)
A tutaj podgląd na kuchnię. Mimo, że w większości zasłaniają ją kaktusy, to widać, że jest po prostu piękna.

 Przestronny salon z oryginalnym prostym w formie kominkiem. Wszędzie ozdobne wazy nawiązujące do klimatu całego domu.
Dawno już nie widziałam tak klimatycznego, a zarazem prostego i skromnego domu. Każdy szczegół współgra ze sobą idealnie. Zauważyliście, że przepiękne lampy dominują w każdym pomieszczeniu?

Na koniec jeszcze ostatnie spojrzenie na rezydencję z zewnątrz, tym razem wieczorem.

                                      Zdjęcia pochodzą z hookedonhouses oraz crazy4cinema

Nie będę się rozpisywać, bo zdjęcia mówią same za siebie. Dom wedug mnie jest po prostu cudny. Jak na razie to zdecydowany mój numer jeden!

Jeżeli Wam również się podoba taki styl, polecam dom Meg Ryan, który prezentowałam jakiś czas temu.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...