piątek, 9 listopada 2012

Zielona łazienka

Dzisiaj będzie temat łazienek. Zielonych łazienek:) Dlaczego wybrałam akurat ten kolor? Cóż... Uwielbiam zielone łazienki:)
Pierwsze dwa zdjęcia to filmowe łazienki:

Łazienka z filmu "To skomplikowane" z Meryl Streep w roli głównej. Cudne płytki, piękna komoda z majestatycznym lustrem to główne elementy tej aranżacji, które przykuły moją uwagę. Więcej o wnętrzach z tego właśnie filmu znajdziecie tutaj.




A to już łazienka z filmu "Sposób na teściową", o którym również już pisałam. "Zielone cegiełki" na ścianach, mozaikowa jasna podłoga i drewniane elementy to zdecydowane zalety tej łazienki.

Źródło: iseecubed

Zielona boazeria na ścianie stanowi spokojne, stonowane,pastelowe tło dla pięknych stylowych umywalek i szafeczki z ręcznikami i kosmetykami. Do tego proste, klasyczne lustra, kwiecista zasłona, którą widać w rogu zdjęcia i efekt jest cudowny. Zwróciliście uwagę na żeliwny stylizowany grzejnik?

 
źródło: RustOleum

Tutaj widać białą podłogę z drobnych płytek, połączoną z zieloną ścianą i dodatkami w tym samym kolorze. Wiklinowy koszyk na przybory łazienkowe również został pomalowany:)

A poniżej trochę więcej awangardy.

Źródło: indesigns

Co myślicie o takiej wannie? Przyznać trzeba, że oryginalna...

Poniższe zdjęcia są niestety kiepskiej jakości. Najbardziej jednak chciałam Wam pokazać drzwi przesuwane wzdłuż ściany. Takie rozwiązanie jest idealne do małych pomieszczeń, a według mnie nadaje specyficzny i sielski klimat.



Kolejna aranżacja z zieloną boazerią. Tym razem jednak w połączeniu z kafelkami. Jak Wam się podoba taki pomysł? Ja chyba jednak wolę samą boazerią lub połączoną z gładką jasną ścianą.

Źródło: giveittomerow

Dlatego właśnie zdecydowanie bardziej podoba mi się to zdjęcie:

Źródło: allyou

Białe listwy przy ciemnej podłodze to według mnie hit. Tak bardzo mi się to podoba, że zastanawiam się czy u siebie też takich nie zastosować. Co o tym myślicie?

A tutaj coś bardziej odważnego.

Źródło: meghan-blum

Ściany zostały pokryte wzorzystą biało-zieloną tapetą. Mimo, że pomieszczenie jest dosyć małe i wydawać by się mogło, że duże wzory przytłoczą całość, to efekt jest całkiem interesujący. Do tego drewniana trochę nostalgiczna komoda i łazienka prezentuje się romantycznie i oryginalnie.
Która z powyższych prezentacji jest najbliższa Waszym oczekiwaniom?


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...