środa, 14 listopada 2012

Świąteczne stołowe inspiracje

Grudniowy numer Mojego Mieszkania jest już dostępny w sklepach. Zasilił on już oczywiście moją domową kolekcję wnętrzarskich magazynów. W związku z tym, że następny numer będzie dopiero w styczniu, ten został poświęcony w znacznej większości świętom. 





To, co mnie urzekło w najnowszym wydaniu to pięknie nakryty świąteczny stół. I właśnie dlatego (chociaż nie ukrywam, że planowałam już wcześniej przygotować dla Was taki post) postanowiłam zaproponować Wam kilka ciekawych według mnie inspiracji stołowych. Na początek styl, oczywiście:) skandynawski.

Źródło: czerwonamaszyna



1. Garnek do grzanego wina Sagaform dostępny w sklepie Czerwona Maszyna,  119,90zł
2. Wianek dostępny w Ikea, 29,99zł
3. Świeczka dostępna w sklepie Ikea, 29,99zł
4. Świecznik dostępny w sklepie Ikea, 29,99zł
5. Patera Sagaform dostępna w sklepie Czerwona Maszyna, 129,90zł
6. Serwetka z nordycka gwiazdką dostępna w sklepie Dekodom, 18zł
7. Dzbanek do herbaty w sweterku dostępny w Acme, ok.40zł
8. Bobki dostępne w sklepie Ikea, 19,99zł


Cóż, idą święta:) Zacznijmy już teraz planować nasze świąteczne dekoracje. A ja już teraz zapraszam na grudniowe posty. Będzie w nich duuuużo o świątecznym dekorowaniu domu:)




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...