piątek, 23 listopada 2012

Przepiękne Ranczo Reese Witherspoon

Reese Witherspoon należy do najbardziej cenionych aktorek młodego pokolenia. Delikatna, drobna blondynka znana jest nam m.in z filmów tj: "Legalna Blondynka", "Szkoła Uwodzenia", "Targowisko Próżności" czy "Jak w niebie". Mimo całej sympatii dla niej, nie podejrzewałam jej o tak piękny dom. Dla mnie po prostu cudny. Z pewnością Wam też się spodoba:)






Przepiękna posiadłość aktorki znajduje się w Kalifornii. Wcześniej jej właścicielem był Harold Ramis, aktor znany głównie z filmu Ghostbusters.

 Z zewnątrz ranczo jest imponujące, ale w środku również zachwyca... Poniżej oficjalne zdjęcia domu.
Przepiękne stylowe, drewniane podłogi, oryginalne schody z ozdobną balustradą i wnęką. Pod schodami znalazło się miejsce na okno i regał na książki:)
 Moją uwagę przykuł również bardzo wdzięczny kształt kominka. Cały utrzymany jest w bieli, ale jego monstrualne wymiary nie pozwalają go nie zauważyć:) Zwróciliście uwagę na balkon obok kominka?:)
Poniżej z kolei znajdują się dwie aranżacje kuchni.
Ale to jeszcze nie wszystko...
Przez pewien czas mieszkała w tym domu również dekoratorka wnętrz i designerka Kathryn M. Ireland. Jak przystało na stylistkę, wprowadziła kilka swoich pomysłów. Oto efekt jej prac:

 I zdjęcia łazienki, która według, mnie jest urocza (zwłaszcza dywaniki:)
Więcej na temat aranżacji Kathryn będziecie mogli jeszcze u mnie poczytać, ponieważ zdjęcia jej prac zostały opublikowane w wielu branżowych magazynach. Oczywiście zdjęcia mam zamiar zamieścić na blogu:)
Sama Reese również wystąpiła w sesji zdjęciowej w Elle Decor.
Zobaczcie jej pomysł na ten dom...
Zdjęcia zostały robione przez Williama Waldron'a. Aktorka przy aranżacji poprosiła o pomoc Kristen Buckingham, dekoratorkę i stylistkę wnętrz, o której też zapewne kiedyś napiszę:) Według mnie dziewczyny dodały więcej myśliwskich akcentów. A Wy co o tym myślicie?

Na koniec jeszcze raz moje cielęce, maślane i jeszcze jakieś tam:) spojrzenie na otoczenie tego pięknego domu. 
Zdjęcia pochodzą z : hookedonhouses

To mój kolejny numer jeden wśród najpiękniejszych nieruchomości znanych osób:)



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...