wtorek, 6 listopada 2012

Sposób na teściową- cztery różne wnętrza

Młoda i piękna Charlie ( w tej roli Jennifer Lopez) zakochuje się z wzajemnością, w przystojnym i uroczym lekarzu. I wszystko byłoby jak w bajce, gdyby nie jedna mała wada jej narzeczonego. Jego matka. Rozchwiana emocjonalnie, gadatliwa, z nieograniczoną chęcią kontrolowania wszystkiego i wszystkich, uparta i bardzo kochająca swoje dziecko kobieta, stawia sobie za cel wyeliminowanie młodszej rywalki w walce o względy syna...
Tym razem dla Was dużo zdjęć. Podzielone zostały na cztery posiadłości. Każda w innym stylu, ale urządzona ze smakiem. Zacznijmy od przepięknego nadmorskiego mieszkania Charlie.




Salon, jak przystało na dziewczynę raczej luźno podchodzącą do życia, jest trochę chaotyczny. Od razu widać osobowość filmowej właścicielki:) 


Na koniec zaglądamy do sypialni. W przeciwieństwie do salonu panuje to ład. Dominują spokojne beże, które stanowią idealne tło dla białych okien. Całość utrzymana w jasnej tonacji przy której Jennifer Lopez wygląda nieziemsko.
Po przyjęciu oświadczyn Kevina, naszą bohaterkę czeka przeprowadzka. Zamieszka w domu swojego przyszłego męża. Zobaczcie jak wygląda.


I wszystko było by dobrze gdyby nie....
teściowa:)

A tutaj juz salon podczas wystawnej kolacji. 


Główna bohaterka postanawia jednak wprowadzić do nowego domu coś od siebie. Ozdabia więc ścianę malowidłami.

Poniżej widać kuchnię Kevina z innego ujęcia. Świetny czajnik:)
I najładniejsze według mnie pomieszczenie- łazienka. To właśnie to ujęcie zdecydowało o tym, że postanowiłam mieć w domu zielona łazienkę:) Zielone płytki w kształcie cegiełek niestety były u nas nieosiągalne. Uparcie szukałam takich lub chociażby podobnych płytek, ale w żadnym sklepie takich nie znalazłam. Bardzo spodobał mi się również pomysł na wyodrębnienie płaszczyzny bez płytek i powieszenie na niej obrazu.


A to już sypialnia. Jak dla mnie trochę ciemna. A Wy co o tym myślicie?


Teraz zapraszam do domu filmowej teściowej. Jest to pierwsza z dwóch rezydencji należących do tej czarującej złośnicy:)  Zaczniemy krótką podróżą do Montecito.

Bardzo bogate wnętrze akurat do mnie nie przemawia, ale może Wam się spodoba?


Zdecydowanie bardziej jednak przypadł mi do gustu drugi dom. Znajdująca się w Pasadenie rezydencja jest po prostu cudna.


Powyżej widać schody udekorowane na przyjęcie ślubne.
 
A to już główna sypialnia filmowe teściowej. Według mnie śliczna.

Na koniec spojrzenie na ogród. Prawda, że piękny?:)

Zdjęcia pochodzą z: hookedonhouses

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...