niedziela, 16 czerwca 2013

DIY - Truskawkowe kostki lodu

Dzisiaj szybki i krótki post, ale za to baaardzo smaczny ...


W moim ogródku pojawiły się pierwsze dojrzałe i soczyste truskawki. Zdecydowana większość została oczywiście skonsumowana, część jednak otrzymała inne zadanie :)


Postanowiłam zrobić owocowe kostki lodu, które po wrzuceniu do szklanki z wodą stanowiłyby fajną ozdobę. Jak postanowiłam - tak zrobiłam :)



Małe owoce można zamrozić w całości. Moje jednak urosły dosyć konkretne, dlatego pocieęam je na mniejsze kawałki.






Na koniec zalałam wodą i do zamrażalki... Truskawki zastępuję również listkami mięty, malinami, a nawet porzeczkami. Z pewnością jeszcze pokaże Wam efekty moich poczynań, ale
właściwie każdy owoc będzie ciekawym akcentem, zwłaszcza zimą do drinków :)

Nie pozostaje mi więc nic innego jak życzyć:

 Na zdrowie!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Muszę spróbować :) Pozdrawiam...

Agnieszka admin pisze...

Koniecznie :)
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...