czwartek, 27 czerwca 2013

DIY - prosty sposób na koszyczek z wyściółką

Kochani,

dzisiaj ponownie odważę się zaproponować Wam bardzo prosty sposób na własnoręczne przerobienie domowych rupieci ... Tym razem jednak bez użycia pędzla:)
Pomysł nasunął się kiedy szukałam miejsca na podstawowe kosmetyki dziecięce. Wiedziałam już gdzie je postawię, pytanie tylko brzmiało w czym powinnam je umieścić, aby zachować jakiś ład i wygodę w codziennym ich używaniu. Wygrzebałam pleciony koszyk, który tułał się gdzieś na regałach i kombinowałam dalej ...
Robiąc porządki natknęłam się również na materiał w bardzo delikatny dziecięcy, uroczy wzorek. Do teraz nie mam pojęcia skąd się u mnie wziął, ale nie ma to w sumie większego znaczenia. Grunt, że miałam już koszyk i materiał...
Zdradzę Wam również, że mam w domu dwa pudełka z tasiemkami, wstążkami, kokardkami ... właściwie wszystkim, co może się przydać przy pakowaniu prezentów. I właśnie tam znalazłam błękitną wstążkę, którą postanowiłam dołączyć do zestawu.


Mimo całego sentymentu i uwielbienia dla plecionych koszyków, zauważyłam u nich jedną wadę: trudność w czyszczeniu. Właśnie dlatego bardzo lubię wszelkiego rodzaju wyściółki, które chronią spód koszyka przed zabrudzeniami, a same są łatwe do zdjęcia i wyprania. Nie mam jednak zdolności krawieckich. Ba, nie mam nawet maszyny, na której mogłabym je szlifować, dlatego właśnie postanowiłam pokombinować...





Po zawiązaniu supełko- kokardki, przełożyłam tasiemkę, aby całość nabrała ładniejszego wyglądu.


A oto efekty moich poczynań:




Całość czeka już tylko na przyjście synka :)
Jak zwykle mam nadzieję, że komuś przyda się powyższa instrukcja i dzięki niej powstaną w Waszych domach koszyczki z wyściółkami :) Koniecznie dajcie znać co o tym myślicie.

Pozdrawiam




4 komentarze:

SkandiChic pisze...

Prosto a jak pięknie :)

Paula pearls pisze...

super pomysł! ciekawy blog! zostaję na dłużej

Agnieszka admin pisze...

Dziękuję :)

Agnieszka admin pisze...

Bardzo się cieszę i oczywiście zapraszam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...