środa, 24 października 2012

Jesienne nakrycie stołu- lawenda, szyszki i jabłka:)

Tym razem postanowiłam zaprezentować nakrycie stołu w towarzystwie mojej ulubionej lawendy.





Jestem zwolenniczką naturalnych ozdób, chociaż przyznaję, że niektóre sklepowe są po prostu śliczne. Mimo to jeżeli mam pod ręką kwiaty, wybór dla mnie jest prosty.  Ścięta i wysuszona lawenda, która dosyć długo zachowuje swój piękny fioletowy kolor, stała się więc bohaterką mojego stołu.









Stół nakryłam beżowym obrusem kupionym w promocji za 30zł w Leroy. Na niego położyłam białą haftowaną serwetę, która kupiłam za ok. 10zł na Allegro. Do tego zastawa otrzymana od rodziców mojego TŻ i kieliszki z Ikea. Świeczniki są dosyć stare, ale wydaję mi się, że również kupiłam je w Ikea.




Postawiłam na świeczki w kolorze czerwonym. Uznałam, że będą się ładnie komponować z dodatkami w tym samym kolorze. Przy fioletowym odcieniu lawendy, czerwień stanowi całkiem ciekawą opozycję.
Na stole ułożyłam lawendowe, samodzielnie zrobione wieńce.  Dodatkowo położyłam również kilka kwiatów osobno oraz szyszki.



Na talerzach również położyłam lawendę. Zdecydowałam się na pojedynczy kwiatek, ale również dobrze można by przewiązać wstążeczką kilka sztuk.

Jak jesień to i szyszki. Kolejna moja propozycja to stół nakryty szyszkami właśnie:) Kilka sztuk wystarczyło, aby nakrycie zyskało swój  specyficzny, jesienny klimat. Propozycja bardziej śniadaniowa:)




W tym zestawieniu wymieszałam dwa zestawy Sweet Home oraz Country Kitchen. Jedynie pojemnik na herbatę pochodzi z innej kolekcji. Na stole dominują beże. Dodałam też wrzosy, aby trochę urozmaicić. Mam nadzieję, że Wam się podoba.


Na koniec jeszcze jedna propozycja. Tym razem z jabłkami w roli głównej:)



Mam nadzieję, że moje propozycję będą dla Was inspiracją do kombinowania na Waszych stołach:)
Inne moje aranżacje znajdziecie tutaj i tutaj.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...