środa, 3 października 2012

Niebieska łazienka

Tym razem przedstawiam nieco bardziej intensywne odcienie niebieskiego w łazience. Są zdecydowanie bardziej odważne i mocniej kontrastują z bielą. W przeciwieństwie do błękitu, o którym pisałam tutaj, te barwy nie są już takie delikatne i prawdopodobnie nie każdemu przypadną do gustu. Umiejętne jednak połączenie takich kolorów i dobranie odpowiednich dodatków, które nieco złagodzą całokształt, może dać całkiem ciekawy efekt. Oceńcie sami.

Na tym zdjęciu zaskoczył mnie schowany we wnęce...kuchenny kredens. Ostatecznie jednak doszłam do wniosku, że nadaje on pomieszczeniu sentymentalnego, wiejskiego klimatu. A W co o tym sądzicie? 


 Zdjęcie z bathroomdesignideas

Zwróciliście uwagę na drabinę zamiast wieszaka? Jak Wam się podoba taka aranżacja?
Poniżej natomiast jaskrawe odcienie turkusu i wanna pomalowana na ten sam kolor.

Zdjęcie pochodzi z: messagenote

A co powiecie na bardziej stonowaną i przytłumioną propozycję?

Zdjęcie pochodzi z heavenandhome

A może wolelibyście coś bardziej w stylu toskańskim? Według mnie efekt jest imponujący.

 Zdjęcie pochodzi z: allfashionlady

Podobną kolekcję można znaleźć w ofercie firmy Tubądzin, a konkretnie kolekcji Majolika, którą możecie obejrzeć tutaj. Są dostępne różne wzory, więc każdy może stworzyć niepowtarzalną kombinację.

Na koniec jeszcze jedno zdjęcie, które bardzo mi się spodobało. Pływające kaczuszki są po prostu urocze:)

Zdjęcie pochodzi z: ehomee

  A Wy jakie macie łazienki?


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...