poniedziałek, 1 października 2012

Jesienne nakrycie stołu


Podbudowana ostatnim nakryciem stołu, które pokazywałam tutaj, postanowiłam, nie czekając na następną wizytę znajomych, przygotować dla Was kolejną aranżację. Tym razem bardziej jesienną.

Zastawę wyniosłam z domu "w ramach posagu" :) Jest niestety niekompletna. Składa się tylko z talerzy, talerzyków i miseczek. Do kompletu należy również tradycyjna waza oraz sosjerka.
Wzór uważam za całkiem ciekawy, chociaż gdybym miała do wyboru inne, to zapewne zaczęłabym się zastanawiać. Wyboru jednak nie miałam, więc wzięłam co było:)
W sumie dosyć rzadko używam tej zastawy. Muszę to zmienić...

W tej aranżacji dominują kolory jasne, przełamane jesiennymi barwami czyli zielenią z nutką pomarańczy i czerwieni. Postanowiłam więc poszukać żywych ozdób, które pasowałyby do reszty. Skoncentrowałam się na moich ulubionych liściach ostrokrzewu, które mimo, że stanowią symbol bardziej zimy niż jesieni, uważam po prostu za cudne. Niestety jest to roślina, która wolno rośnie, więc mój krzaczek jest jeszcze niewielki i nie owocuje. Dołożyłam więc owoce Jarzębu Szwedzkiego, który z grubsza przypomina po prostu jarzębinę. Jego owoce jednak są trochę większe i bardziej czerwone. Według mnie efekt jest całkiem udany:)



Więcej propozycji na jesienne nakrycie stołu znajdziecie tutaj.











Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...